reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Satko

Pavol Satko

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

antik.pk@gmail.com Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Zmizík

Pavol Satko

Zmizík

Krátke vysvetlenie ak to niekoho zaujíma. Zrušil som všetky moje blogy, ktoré mi kodex blogera dovoľoval. Nestalo sa z neúcty k čitateľom, ale preto lebo zákazom diskutovať napísane a seba nemôžem obhajovať. Akoby niekto trieskal vam pred očami vaše dieťa a vy by ste len prizerali. Mam rad diskusie, ale takýto blog.sme je bezcenný. Nebol som svätý, lebo nikdy som takým byť nechcel. Ak som niekoho niekedy urazil, urobil som to pri plnom vedomí. Ak som sa neospravedlnil vtedy, dnes sa nechystám. Ale pre väčšinu: Bolo mi cťou.

  • 25. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu